تاریخچه مختصر دستگاه کپی

تاریخچه مختصر دستگاه کپی

زمانی که چستر کارلسون مخترع دستگاه کپی اختراع خود را به بسیاری ازشرکتهای تجاری بزرگ درسال 1968 ارائه داد فقط یک شرکت به اوپیشنهاد همکاری داد به نام شرکت زیراکس (Xerox)معروف شد. شرکتی بزرگ و چند ملتی که همه اسم آنرا شنیده اند.دستگاه های گپی ازآن به بعد بسیارپیشرفته شدند. دستگاه گپی کلا از الکتریسته ساکن برای چسباندن تونر استفاده می کند. که تونر باردار شده روی سطح درام قرار می گیرد و کاغذ با بار مخالفت تصویر را به خود گرفته و کپی می شود که این فرایند ازماشین مستقیم نور به روی سطح درام انجام می شود. دستگاه کپی دردنیای امروز نقش مهمی را در ادارت،شرکتها ودانشگاه ها و غیره ایفا می کند.

مبانی دستگاه کپی وطرز استفاده ازدستگاه

1-درب بالای دستگاه کپی را بازکنید.

2-کاغذ اصلی را روی شیشه قرار داده

3-انتخاب هایی را که می خواهید گزینش کنید ،کات مورد نظر تعداد برگ بزرگی یا کوچکی و غیره ،و بعد دکمه استارت را بزنید.

توضیح مختصری در مورد دستگاه کپی ریکو

شرکت ریکو درسال 1936 توسط انسیت آومی ریکن تأسیس گردید که دفتر مرکزی آن در ساختمان ریکو در منطقه چوئو در توکیو می باشد.

دستگاه ریکو در برند های ناشوا-کستنز-اینفوتک –در بازار عرضه می گردد و از دستگاه با سرعت 16 کپی در دقیقه کپی 110

ساخته شده است که دستگاه های سرعت بالا در دانشگاه ها و دفتر فنی ها مورد استفاده قرار می گیرد. شرکت ریکو برای زمان حال مشتریان اصولی چون سرعت ،کیفیت و هزنیه مناسب را سر لوحه کار خود قرار داده است.و رضایت مشتریان را وظیفه خود می داند.سرویس و تعمیرات انجام می شود با توجه به سرعت دستگاه و تعداد اوراق کپی شده از دو ماه تأسیس ماه گارانتی می کند.درضمن شما می توانید با مرکز تعمیرات تماس نموده وبرای اعزام کارشناس به محل برای رفع عیب دستگاه هماهنگی لازم انجام شود.

فروش لوازم مصرفی

از قبیل درام –بلید درام-بلید ترانسفر –تونر-دولوپر و کاغذ کش –میل ابری یونیت درام و تانک دولوپر غلطک های رول پرس بلبرینگ کلینر وب  -دنده چهار شاخ فیوزینگ –ابری ها پرتونر کش-کاسه نمد هاپرتونر –و تمام لوازم و قطعات مصرفی در دسترس مشتریان عزیز قرار می گیرد.

خدمات پس از فروش دراصفهان

خدمات پس از فروش دستگاه کپی ریکو امکان خدمت رسانی به مشتریان عزیز جهت استفاده از محصولات ریکو را در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهد.در واقع زمانی که وسیله مورد استفاده خراب می شود خدمات تعمیر دستگاه فتوکپی ریکو آفیشو  بهترین امکان جهت مراجعه می باشد.

مدل دستگاههای ریکو

MP7500

MP 2000 9001 -8001-6001-MP7001

MP4001  9002-8002-6002-7002-

4002

کونیکا مینولتا رنگی

450-451-452-5001-552-652-5002

تاریخچه مختصر دستگاه کپی

 

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *