ماشین های اداری

دانستنی های ماشین های اداری

خدمات ماشین های اداری

ماشین های اداری چون پرینتر٬ چاپگر٬ دستگاه فتوکپی و پلی کپی از پرکاربردترین ماشین های آلات اداری هستند. به دلیل استفاده ی مداوم از این وسایل به مروز زمان احتیاج به تعمییر و یا گاها تعویض دارند. تعمییر این ماشین ها نیاز به تخصص و مهارت ویژه ای است.

پرینتر

تعمیرات پرینتر باید در تخصصی ترین و مجهز ترین مرکز تعمیرات  همراه با ارائه گارانتی طلائی تعمیرات انجام گیرد و این مرکز تعمیرات پرینتر باید در زمینه تعمیر انواع پرینترهای سوزنی ، تعمیر پرینتر لیزری ، تعمیر پرینتر چندکاره ، تعمیر پرینتر جوهر افشان و انواع اسکنر مهارت داشته باشد و این توانایی را داشته باشند که  در کوتاهترین زمان و با کمترین هزینه و بهترین کیفیت خدمت تعمیرات پرینتر را ارائه نماید. برای تعمیر پرینتر در اصفهان می‌ توان به مراکز معتبری رجوع کرد که در تعمیر قطعات مکانیکی و الکترونیکی پرینتر های جوهرافشان ، لیزری ، سوزنی و حرارتی تبحر دارند.

دیگر زمان شارژ کارتریج ها بسر آمده است، زیرا:

1-تعمیر کارتریج مقرون بصرفه نیست. زیرا قیمت خرید کارتریج نو 30000 تومان است در حالی تعمیر  و یا تعویض قطعات آن در بیشتر موارد هزینه ای برابر با 25000تا40000تومان به همراه دارد.
2-در بیشتر موارد کارتریجی که به تازیگی شارژ شده به دلیل فرسوده شدن پس از مدتی دوباره نیاز به تعمیر دارد. در این صورت باعث اتلاف وقت و هزینه می شود .
3- کارتریج شارژ شده بخاطر استفاده از قطعات و پودر غیر استاندارد می تواند به پرینتر آسیب برسانده و موجب هزینه تعمیر آن  شود.
4-شارژ کارتریج ضررهای جبران ناپذیری به محیط زیست وارد می کند. اکثر تعمیر کاران هنگام تعمیر کارتریج پودر را با دمنده به محیط  اطراف پخش می کنند و پودرهای اضافی کارتریج بدرستی بسته بندی نشده ودر محیط زیست با سایر زباله ها رها می شود .

5-در حالی که می توان کارتریج تازه ایی به راحتی تهیه کرد اتلاف وقت و هزینه رفت وبرگشت جهت شارژ کارتریج کاری بیهوده است .

ماشین های اداری

دستگاه فتوکپی ریکو آفیشو

 استفاده از دستگاه فتو کپی ریکو آفیشو جهت استفاده در مکان هایی چون ادارات ، شرکت ها و یا فروشگاه هایی که نیازمند چاپ با حجم اندک است مناسب است. تعمیر دستگاه فتوکپی ریکو آفیشو را باید به دست کارشناسان زبده ای سپرد که با پیشرفته ترین ابزارآلات آشنایی داشته باشند زیرا دستگاه کپی ریکو آفیشیو مدل 2000 دارای برد پرینتر ، اسکنر ، فکس و ADF است، که تنها با برد پرینتر این دستگاه می توان در چندین سیستم که به صورت شبکه به یکدیگر متصل شده اند استفاده کرد. دستگاه کپی ریکو آفیشیو  مواد مصرفی با قیمت ارزانی دارد و همچنین دارای قطعات جانبی زیادی است که تعمیر آن نیاز به دقت و مهارت دارد.  این دستگاه کپی٬ دستگاه کپی سیاه و سفید است و در ایران برای خدمات ماشینی طرفداران بسیار زیادی دارد. تعمیر ماشین های  اداری اصفهان بسیار مقرون به صرفه است و دیگر نیازی به صرف هزینه برای خرید مجدد نیست. زیرا تعمیر کارهای متخصصی در این زمینه وجود دارند که نمی توان تفاوتی بین ماشین آلات اداری تعمیر شده و ماشین نو پیدا کرد.

.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *