تعمیر پرینتر در اصفهان

حل مشکلات متداول در استفاده کردن از پرینتر

گروه خدمات ماشین های اداری آرین که در اصفهان در حالت فعالیت است در زمینه ی تعمیر پرینتر در اصفهان و تعمیر دستگاه کپی اصفهان دارای تخصص است .

 ما در این مقاله سعی می کنیم تا شما را با مشکلات متدوال و رایجی که در هنگام کار با پرینتر برای شما به وجود می آید آشنا کنیم و توضیح اجمالی در مورد آن دهیم .

  •  برطرف کردن خطوط سیاه رنگ:

برای برطرف کردن خطوط سیاهی که روی صفحه ایجاد می شود باید استوانه ی کارتریج را بررسی کرد ممکن است استوانه ی کارتریج خراش برداشته باشد ، باید کارتریج تونر را تعویض کنید و یک کارتریج جدید برای پرینتر خود نصب کنید .

  •   برطرف کردن خط های عمودی سفید رنگ

برای حل این مشکل باید LSU دستگاه را پاک کنید چرا که در اثر کثیفی LSU این مشکل در صفحه ایجاد میشود . با پاک کردن این مشکل برطرف می شود .

  •  عوض شدن ظاهر کاراکتر ها

اگر کاغذهایی که داخل پرینتر گذاشته می شود خیلی صیقل و صاف باشد باعث می شود تصاویر تو خالی به وجود آید برای برطرف کردن این مشکل می توانید کاغذی را که داخل پرینتر می گذارید را عوض کنید.

تعمیر پرینتر در اصفهان

  • کمرنگی چاپ صفحات

ممکن است که جوهر کارتریج تمام شده باشد برای این منظور باید یک کارتریج جدید نصب کنید.

اگر چاپ صفحه به صورت محو شده باشد و نشانه هایی از مالیده بودن تونر در صفحه وجود داشته باشد کارتریج تونر نیاز به تمیز کردن دارد .با تمیز کردن کارتریج تونر می توانید این مشکل را حل کنید .

  •  کج شدن کاغذ هنگام چاپ در دستگاه کپی

برای بر طرف کردن این مشکل باید چک کنید تا کاغذ ها درست در پرینتر گذاشته شده باشد ، هم چنین نوع کاغذ و کیفیت کاغذ هم بسیار مهم است ، راهنماها در اطراف دسته هم مهم هستند و باید آن ها را چک کنید تا زیاد سفت یا شل نباشند .

  • کثیفی پشت کاغذ ها هنگام پرینت در دستگاه کپی

برای بر طرف کردن این مشکل راه حل این است که تونر را چک کنید چون ممکن است تونر نشتی کرده باشد ، هم چنین با تمیز کردن دستگاه پرینتر می توانید این مشکل را بر طرف کنید .

  • سیاه بودن صفحات

برای حل این مشکل بهتر است کارتریج را چک کنید چون ممکن است کارتریج یه صورت نادرستی نصب شده باشد ، هم چنین ممکن است زمانی ایراد به علت نصب نادرست کارتریج نباشد و نیاز باشد که کارتریج را تعویض کنید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *